.

.

سایت خبری طلوع گناباد

اعضای شورای تامین شهرستان گناباد با حضور در محل فرماندهی انتظامی از کشفیات اخیر  مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر و آگاهی این فرماندهی بازدید نمودند

فرمانده انتظامی شهرستان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما از کشف و ضبط 310 کیلو گرم تریاک خبر داد و گفت: از یک خودرو پیکان وانت که  مواد در زیر صندلی و بدنه خودرو جا سازی شده بود مقدار 310 کیلو تریاک و16  کیلو حشیش که  از طرف استانهای جنوبی به مقصد مشهد درحرکت بود کشف و ضبط گردید و در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: در 9 ماهه سال جاری میزان کشفیات نسبت به سال قبل 169 درصد رشد داشته اما در همین مدت میزان دستگیریها  نسبت به سال قبل برابر است. وی گفت توسط پلیس آگاهی شهرستان طی همین مدت 14 نفر سارق اتومبیل و اجناس داخل خودروهها و مغازه ها و منازل شهروندان که عمدتا غیر بومی هستند  شناسایی و دستگیر شده اند همچنین در چند روز اخیر با اجرای طرح مهار 4 توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر و نیز  220 راس دام سبک قاچاق کشف و ضبط گردیده و یک جاعل 24 ساله اهل شهرستان شناسایی و دستگیر گردید و از یک فروشنده لوازم سرقتی در محل پنجشنبه بازار سه نسخه کتاب خطی سرقت شده  مربوط به  دوره قاجار کشف و ضبط گردید.

 فرمانده انتظامی گناباد گفت: تمام سرقتهای که در شهرستان اتفاق می افتد بطور میانگین ظرف  24 تا 72 ساعت شناسایی و افراد سارق دستگیر می گردند. وی تصریح کرد شهروندان در صورت  بروز هر گونه سرقتی سریعا به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود. گفتنی است توسط شورای تامین از برخی پرسنل  آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر با اهدائ لوح تقدیر تجلیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: دو شنبه 9 دی 1392برچسب:سرقت های گناباد,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com